29 Ekim 2007 Pazartesi

HZ.FATIMA İLAHİSİ

Ya Fatıma,ya Fatıma,

Ey yari canım Fatıma,

Kapıya bir MİSKİN geldi.



Siz hissenizi ayırın,

Ben hissemi viren ona

Su ile iftar edeyim,
Yarına niyyet Fatıma...

Fatıma der ki ya Ali,
Her emrine derim belli,
Sen yemeden bizler yemek,
Olmaz bu dünyada veli ...

Hasan, Hüseyin bakındılar,
Gözlerden yaş akıttılar,
Bizde yemeyiz dediler,
Oldu bir alem Fatıma...

Yemek MİSKİNE verildi,
Evin içi sürür doldu.
Miskin ,doydu, bunlar güldü
Oldu şaduman Fatıma...

Gece gündüz geçirdiler ,
Oruç ile yetindiler,
Zikir,fikir, şükrettiler,
Yineakşam oldu Fatıma...

YaFatıma,yaFatıma
Sadette ol,ya Fatıma,
Kapıya bir YETİM geldi,
Geçmez bogazdan Fatıma...

Siz hissenizi ayırın,
Ben hissemi virem ona,
Su ile iftar edeyim,
Hem yine niyet Fatıma...

Bak yanından bir taş ver de,
Baglayım bağrım üstüne,
Hiç kimse halim bilmesin,
Sallanmasın dalFatıma...

Fatıma der ki,yaAli,
Her emrine derim beli,
Sen yemeden bizler yemek,
Olmaz bu dünyada Veli...

Yemek yetime verildi,
Evin içi sürür doldu
Yetim doydu,bunlar güldü,
Oldu şaduman Fatıma...

ÜÇ gün yemek yemediler,
Bir kimseye demediler
Gece uyku görmediler,
Nice sabırlı Fatıma ...

Leziz yemek yedirmedim
Dürlü libas giydirmedim
Sana hizmet edemedim,
Yüce hayırlı Fatıma...

Eyilim şehrinin babı,
Beldenin ebu kurabı
Bırakıp taamı,habı,
Yoksulu düşündün Ali...

Entarin bireski aba,
Üstünde vardır kırk yama,
Sorarsa sana Mustafa,
Etme şikayet Fatıma...

Hizmetine edmedim,
Hakkınıhiç güdemedim,
Yoluncada gidemedim.
Görme meşakkat yaAli...

Sen canların cananısın,
Hanımların sultanısın.
Sen bir peygamber kızısın.
Gücenme canım Fatıma..

ALİ söyler bu sözleri,
Dünya dagülmez yüzleri,
Mahşer gününde bizleri,
Gözetle canım FATIMA...

Hiç yorum yok: