28 Ocak 2008 Pazartesi

NİCE DERT VERDİ BANA

bak şuhakk,ın hikmetine
nice dert verdi bana
çün ezelden dertli idim
yine dert verdi bana

aradım buldum tabibi
sıdkile uydum ona
içirdi sehpa-yı camı
ol imiş derman bana

nice bir dertir acaip
mübtela oldum ona
geldiğince hatırıma
hiç rahat vermez bana

yine tuttueski derdim
ne olur bu hal bana
kaynayıp taştı içerden
mevc urur derya bana

böyle bir derde giriftar
olmamış hiç kimse de
debreşir eski yareler
dert olur derman bana

öyle bir ma,şuka aşık
olmuşum hiç misli yok
görmeyince hub cemalin
dü cihan zindan bana

neylerim evrad kuyudat
var iken olyar bana
görmezem nücum ziyasın
çün doğar envar bana

öyle bir çeşm-i siyaha
mail oldum ben bugün
her nazarda çeşm-i dil-
ara hayat verir bana

niceler geldi ve gecti
ol yüze kör oldular
talibi gördüm dese de
hiç kanar olmas bana

Hiç yorum yok: